در زندگی امروزی، افراد با مشکلات و نیازهای روانی مختلفی روبرو می‌شوند که برای رفع آن‌ها نیازمند کمک روانشناسی هستند. شهر تهران با جمعیت زیاد و شلوغی‌های شدید، یکی از شهرهای پرمخاطره برای سلامت روانی افراد به شمار می رود. اما این شهر با توجه به نیاز بسیاری افراد به کمک روانشناسی، میزبان بهترین روانشناسان می‌باشد که با تخصص و تجربه خود، به افراد کمک می‌کنند تا با مشکلات روانی خود روبه‌رو شده و راه‌های بهبود آن را بیابند. به دنبال یافتن بهترین روانشناسان تهران، نیازمند بررسی و تحلیل ویژگی‌های آن‌ها هستیم. بهترین روانشناسان تهران باید با توجه به نیازهای مشتریان، دارای تحصیلات و تخصص لازم در زمینه روانشناسی باشند و بتوانند با مشتریان خود به صورت باز و مستقیم ارتباط برقرار کنند. آن‌ها باید به نحوه‌ای عمل کنند که مشتریان به آن‌ها اعتماد داشته باشند و حریم شخصیت آن‌ها را کاملاً حفظ کنند. همچنین، بهترین روانشناسان باید دارای تجربه کاری و مهارت‌های ارتباطی قوی باشند و بتوانند راه‌حل‌هایی جدید برای درمان ارائه کنند. در ادامه ما تصمیم داریم ویژگی هایی که یک روانشناس برتر باید داشته باشد را بررسی کنیم و 10 نمونه از بهترین روانشناسان تهران را هم به شما معرفی نماییم به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما در مجله کندو همراه باشید.

بهترین روانشناسان تهران باید چه ویژگی هایی داشته باشند

در این بخش از محتوا تصمیم داریم به ویژگی هایی که روانشناسان باید داشته باشند در دسته بهترین روانشناسان تهران قرار بگیرند را مورد بررسی قرار دهیم. این نکته را در نظر داشته باشید داشتن تحصیلات و تخصص لازم، داشتن تجربه کاری قابل قبول، داشتن مهارت های ارتباطی، احترام به مشتری، خلاقیت و نوآوری حفظ حریم شخصیت مشتریان و ایجاد تعامل با مشتری جزو ویژگی هایی است که باید یک روانشناس برتر داشته باشد. در ادامه تمام این ویژگی ها را به صورت مجزا بررسی خواهیم کرد تا شما بتوانید با دید باز و آگاهی کامل بهترین روانشناس را انتخاب کنید.

کندو - ارسال پیامک در تهران

داشتن تحصیلات و تخصص لازم

بهترین روانشناسان باید دارای مدرک تحصیلی در رشته روانشناسی باشند و باید تخصص لازم را در زمینه‌های مختلف روانشناسی داشته باشند.

داشتن تجربه کاری

بهترین روانشناسان باید دارای تجربه کاری قابل قبولی در زمینه روانشناسی باشند و بتوانند به مشتریان خود راهنمایی کامل و حرفه‌ای ارائه دهند.

داشتن مهارت‌های ارتباطی

بهترین روانشناسان باید دارای مهارت‌های ارتباطی قوی باشند و بتوانند با مشتریان خود به صورت باز و مستقیم ارتباط برقرار کنند.

کندو - بهترین روانشناسان تهران

بهترین روانشناسان تهران

داشتن احترام به مشتریان:

بهترین روانشناسان باید احترام کاملی به مشتریان خود داشته باشند و به مشتریان خود به صورت حساس و با توجه به نیازهای آنها روی بیاورند.

داشتن خلاقیت و نوآوری:

بهترین روانشناسان باید دارای خلاقیت و نوآوری در روش‌های کاری خود باشند و بتوانند روش‌های جدید و کارآمدی در درمان مشکلات روانی ارائه دهند.

حفظ حریم شخصیت مشتریان:

بهترین روانشناسان تهران باید به حریم شخصیت مشتریان خود احترام کاملی داشته باشند و در ارتباط با آن‌ها به دقت و حرفه‌ای عمل کنند. این باعث می‌شود که مشتریان خود راحت‌تر از به اشتراک گذاشتن مشکلات خود با روانشناسان بهترین تهران شده و با اطمینان بیشتری به این کار توسط آن‌ها بپردازند.

تعامل با مشتری:

یکی از مهمترین فاکتور هایی که بهترین روانشناسان تهران باید داشته باشند ایجاد تعامل با مشتری است که در اکثر موارد با ارسال پیامک در تهران صورت می پذیرد. توجه داشته باشید ارسال پیامک و حفظ ارتباط میتواند به فرد کمک کند تا زودتر به نتیجه دلخواه خود برسد.

معرفی 10 تا از بهترین روانشناسان تهران

حال که تا این قسمت از محتوا را مطالعه کرده اید مطمئنا تصمیم دارید با بهترین روانشناسان تهران هم آشنا شوید. در این این بخش 10 تا از بهترین روانشناسان که در تهران فعالیت می کنند را با ذکر آدرس دقیق به شما معرفی خواهیم کرد تا شما بتوانید در صورت نیاز به سادگی به آنها دسترسی داشته باشید.

کندو - معرفی 10 تا از بهترین روانشناسان تهران

معرفی 10 تا از بهترین روانشناسان تهران

دکتر روانشناس و مشاوره خانواده (فیروزه نجاری)

خانم دکتر فیروزه نجاری یکی از روانشناسان برتر در منطقه شرق تهران ست که تا به حال توانسته بسیاری از افراد را کمک کند تا به شرایط عادی زندگی برگردند. این نکته را در نظر داشته باشید وی دارای مدرک تحصیلی معتبر است و سابقه کار قابل قبولی هم دارد. اگر تصمیم دارید از خدمات روانشناسی این پزشک استفاده کنید باید به محله تهرانپارس غربی, بلوار آیت الله خوشوقت مراجعه نمایید.

روانشناس بالینی و زوج درمانگر دکتر فاطمه کلاهدوز

در این بخش تصمیم داریم به یکی از روانشناسان حرفه ای اشاره کنیم که عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور عضو انجمن روانشناسی آمریکا، عضو انجمن روانشناسی کشور، عضو خانه روانشناسان و مشاوران، عضو انجمن مطالعات روان درمانی ایران، عضو انجمن ازدواج و خانواده کشور می باشد و تخصص هایی از جمله ایماگوتراپیست. رواندرمانگر . زوج درمانگر . مشاوره پیش از ازدواج. مشاوره فردی. مشاوره خانواده دارد. برای مراجعه به به این دکتر باید به آدرس شهرک غرب بلوار فرحزادی روبروی اریکه ایرانیان بروید.

مشاور و روانشناس فاطمه فضلی

فاطمه فضلی یکی دیگر از روانشناسان برتر در تهران محسوب می شود که آدرس مرکز مشاوره آن بزرگراه یادگار امام (جنوب) بلوار خرم رودی، پلاک 1، طبقه 3، واحد 4 می باشد.

دکتر مریم مویدی مهر

خانم دکتر مریم مویدی مهر روانشناسی، بیماری های روانشناسی و روانپزشکی، روانپزشکی، گروه زیبایی و سلامت است که تا به امروز کارنامه بسیار پرباری از خود به جا گذاشته است. آدرس مطب این دکتر در سه راه اقدسیه نیاوران ابتدای پاسداران نبش نارنجستان ۱۲ پلاک ۵۷۷ کلینیک روان نگاره می باشد.

روانشناس خشایار نعماوی زاده

در این بخش تصمیم داریم شما را با یکی از بهترین روانشناسان تهران آشنا کنیم. توجه داشته باشید خشایار نعماوی زاده در زمینه هایی همچون مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده و زوجین، مشاوره افسردگی، اضطراب، وسواس، پانیک و… هیپنوتیزم درمانی و غیره فعالیت می کند و آدرس دفتر مشاوره وی هم در میدان اتریش، خیابان گلفام شمالی، بنفشه دهم، مجتمع باران، پلاک 126 می باشد.

کلینیک دکتر رژین عزتی روان‌درمانگر تحلیلی

این دکتر 8 سال سابقه روانشناسی دارد و در زمینه های متخصص در درمانِ مسائل فردی (اضطراب،افسردگی،شرم و خجالت، اختلالات شخصیت, بهبود روابط بین فردی، مشکلات عاطفی و برگزاری دوره های گروه درمانی) فعالیت می کند. آدرس دقیق این کلینیک در سعادت آباد، بالاتر از بلوار دریا، بلوار پاکنژاد، جنب بهاران دوم ،ساختمان کسرا، طبقه شش، واحد چهارده می باشد.

مرکز مشاوره روانشناسی یاسمن

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی یاسمن، از دهه 80 با همکاری جمعی از اساتید دانشگاهی و با مدیریت پروفسور محمد اورکی کار خود را آغاز کرده است. این مرکز مشاوره دارای مجوز با شماره م300 از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور می باشد. آدرس دقیقی این مرکز مشاوره تهران، خیابان قایم مقام، بالاتر از مطهری، جنب بیمارستان تهران کلینیک، کوچه شهدا، پلاک 9 ، طبقه چهارم، واحد 28 است.

دکتر غلامحسن حدادی

مرکز مشاوره دکتر غلامحسن حدادی در بلوار فردوس شرق، بین رامین و وفاآذر، روبروی کافه رستوران مورالانژ، ساختمان یاس 207، پلاک 273، طبقه اول، واحد 6 واقع شده است و در زمینه تخصص در درمان خیانت های زناشویی، مشاوره ازدواج، مشاوره تحصیلی و اختلالات نوجوان، اختلالات یادگیری و رفتاری کودکان و اختلالات عاطفی (اضطراب، افسردگی و وسواس آزمون های هوش، استعداد و شخصیت) خدمات می دهد.

روانشناسی خانم دکتر آقاجانی

خانم دکتر آقاجانی هم یکی دیگر از بهترین روانشناسان تهران است در روز های پنجشنبه با 40% تخفیف خدمات روانشناسی ارائه می کند. دفتر مشاوره این دکتر در آدرس تهران بین فلکه دوم و سوم تهرانپارس، ساختمان پزشکان امید می باشد.

مرکز تخصصی روانشناسی و روانپزشکی رائین

این مرکز مشاوره دارای بهترین روانشناسان تهران است و در محله کشاورز غربی، بین کارگر شمالی و جمالزاده ،پلاک 119 مجتمع تخصصی پزشکان کوثر، طبقه دوم، واحد 10 واقع شده است.

کندو - ارسال پیامک در تهران

5 نمونه پیامک هایی که بهترین روانشناسان تهران ارسال می کنند.

1.سلام، امیدوارم که روز خوبی داشته باشید. شما را به جلسه‌ی درمانی فردا ساعت ۱۰:۳۰ دعوت می‌کنیم. لطفا در صورت نیاز، با ما تماس بگیرید.

۲. سلام، بهترین روانشناسان تهران در خدمت شما هستند. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید، لطفا با ما تماس بگیرید و یا به وبسایت ما مراجعه کنید.

مرکز مشاوره روانشناسی یاسمن

۳. سلام، این یادآوری است که جلسه‌ی درمانی شما فردا ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد. لطفا به موقع حضور داشته باشید و یا در صورت نیاز، با ما تماس بگیرید.

کلینیک دکتر رژین عزتی

۴. سلام، امیدوارم که وضعیت روانی شما بهبود پیدا کرده باشد. اگر هنوز به کمک ما نیاز دارید، لطفا برای تعیین وقت ملاقات با ما تماس بگیرید.

مرکز تخصصی روانشناسی و روانپزشکی رائین

۵. سلام، برای رفع مشکلات روانی خود به بهترین روانشناسان تهران مراجعه کنید. ما آماده‌ی کمک به شما هستیم و در انتظار شنیدن صدای شما هستیم.

دکتر آقاجانی

کندو - نمونه پیامک های ارسالی روانشناسان تهران

نمونه پیامک های ارسالی روانشناسان تهران

نتیجه گیری

در این محتوا، ابتدا به معرفی ویژگی‌هایی که یک روانشناس باید داشته باشد، پرداختیم و در ادامه 10 نمونه از بهترین روانشناسان تهران را به صورت لیستی به شما معرفی کردیم و هر کدام را به صورت مجزا مورد بررسی قرار دادیم. توجه داشته باشید از آنجایی که داشتن سلامت روانی برای هر فردی بسیار مهم است، پیدا کردن یک روانشناس ماهر و با تجربه می‌تواند به کسب سلامت روانی کمک کند. بهترین روانشناسان تهران با تخصص و تجربه‌ای که در زمینه روانشناسی دارند، به مشتریان خود راهنمایی و درمان روانی می‌دهند. امیدواریم که این اطلاعات برای شما مفید واقع شده باشد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
📝 مقالات تخصصی بیش از 1000
📮 هدف آموزش بازاریابی پیامکی
📈 ماموریت رونق کسب و کار
⚙️ آموزش +20 ابزار پیامکی