خوشبختانه امروزه با گسترش پنل‌های پیامکی در تمام مشاغل، باربری‌ها و حمل و نقل وسایل نیز از این سامانه استفاده می‌کنند. فعالسازی پنل اس ام اس علاوه بر اینکه سبب جذب مشتریان بیشتر شده است باعث شده است ارائه خدمات و سرویس رسانی بهتر برای مشتریان شده است.

اگر شرکت باربری و حمل و نقل وسایل دارید می‌توانید با ارسال پیامک با نام برند یا شرکت خود خدمات و سرویس دهی های شرکتتان را با کمترین هزینه به مشتریان معرفی کنید و نام برند خود را در کنار خدمات ایده آلی که ارائه می‌دهید همیشه در ذهن مشتریان زنده نگه دارید.

در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با دیگر مزایای پنل اس ام اس برای کسب و کارتان آشنا شوید.

کندو - مزایای پنل اس ام اس برای باربری‌ها

مزایای پنل اس ام اس برای باربری‌ها

مزایای پنل اس ام اس برای باربری‌ها

بازاریابی پیامکی یکی از محبوب‌ترین روش‌های بازاریابی است. شما با هر بودجه‌ای که دارید و با کمترین میزان هزینه می‌توانید با کمک بازاریابی پیامکی به کسب و کار خود رونق ببخشید. در ادامه به معرفی مزایای سامانه پیامکی برای باربری ها و شرکت‌های حمل وسایل پرداخته‌ایم.

ارائه بانک شماره موبایل به روز رانندگان حمل وسایل

بانک شماره موبایل رانندگان حمل و نقل در سایت کندو اس ام اس به صورت هفتگی بروز می‌شود و این امکان برای شما فراهم می‌شود که به صورت دائمی به لیست شماره تماس رانندگان دسترسی داشته باشید. بسیاری از شرکت‌های باربری با استفاده از سامانه پیامکی و ارسال پیامک به رانندگان در کوتاه‌ترین زمان نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده‌اند. 

بانک شماره موبایل بروز سراسر کشور

شما با خرید سامانه پیامکی، علاوه به دریافت رایگان بانک شماره موبایل رانندگان ماشین حمل و نقل، به بانک شماره موبایل سراسر کشور به صورت تفکیک شده دسترسی دارید و می توانید برای کد پستی مشتریان، ارسال پیامک محله‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن، جنسیت و… نیز از سامانه پیامکی استفاده نمایید.

به عنوان مثال جامعه هدف پیامکی شما آقایان بالای 30 سال است و می‌خواهید فقط برای افرادی که در یک منطقه‌ی خاص زندگی می‌کنند، پیامک ارسال کنید. سامانه پیامکی کندو این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی جامعه هدف خود را مشخص کنید و تمرکز خود را روی ارسال پیامک برای آن افراد بگذارید و هزینه‌ای بیهوده جلوگیری کنید.

رسیدگی به امور مشتریان با پنل پیامک

شرکت های حمل و نقل به دلیل گسترده بودن سرویس آن‌ها به مشتریان احتیاج به یک سیستم برقراری ارتباط قوی و همیشگی با مشتریان دارند. سرویس ارسال پیام کوتاه در اصل یک سیستم برقراری ارتباط شخصی برای مخاطبان می‌باشد، که این ویژگی برای شرکت‌های حمل و نقل بسیار کارآمد می‌باشد.

استفاده از پنل پیامک برای امور رانندگان

شرکت های حمل و نقل با خرید پنل پیام کوتاه با خط خدماتی میتوانند در امور رانندگان نیز مدیریت خاص خود را داشته باشند.همانطور که میدانید ساعت بارگیری و رساندن بار برای شرکت‌های حمل و نقل یک امر مهم به حساب می‌آید به همین خاطر ما به شرکت‌های حمل و نقل پیشنهاد می‌کنیم از ماژول‌های مختلف سامانه پیامکی بهره ببرید.

“…آقای ………. بار … فردا تاریخ ………….. ساعت………….. آماده تحویل گیری می‌باشد. شرکت حمل و نقل “

کندو - کاربردهای پنل پیامکی برای باربری‌ها

کاربردهای پنل پیامکی برای باربری‌ها

کاربردهای پنل پیامکی برای باربری‌ها

تلفن همراه برای افراد یک وسیله بسیار شخصی قلمداد می‌شود و آنها به طور مرتب گوشی خود را چک می‌کنند. بنابراین به احتمال بسیار زیاد پیامک شما ظرف مدت کوتاهی خوانده می‌شود. در واقع آمار جهانی نشان می‌دهد که بیش از 95% پیامک‌ها توسط دریافت‌کنندگان باز می‌شوند. بنابراین با استفاده از پیامک انبوه شما مطمئن خواهید بود که پیغام شما توسط مشتری دریافت و خوانده شده است. درادامه با کاربردهای بیشتر پنل پیامکی برای باربری‌ها و شرکت حمل و نقل آشنا خواهید شد.

  • اعلام ثبت تقاضای ماشین: وقتی سفارش مشتریانتان ثبت شد، یا از شما تقاضای ماشین کردند، پس از تایید سفارش حتما یک پیامک اطلاع رسانس برایشان ارسال کنید و خیالتشان را بابت ثبت ماشین راحت کنید.
  • اعلام زمان حرکت کامیون ها: پس از ثبت درخواست مشتری حتما زمان حرکت کامیون یا ماشین حمل بار را برای مشتری ارسال کنید تا مشتریان بتوانند برنامه‌های خود را تنظیم کنند.
  • اطلاع رسانی تاخیر و یا لغو حمل بار: اگر در ارسال ماشین حمل بار تاخیری دارید حتما به مشتری با ارسال پیامک اطلاع دهید و مشتریان را منتظر نگذارید.
  • پیگیری درخواست: هنگامی که سفارش مشتریان در راه است با یک پیامک آ‌ن‌ها را مطمئن کنید و زمان تقریبی رسیدن ماشین را به مقصد اطلاع دهید.
  • اعلام تحویل بار: هنگامی که کار مشتریان به پایان می‌رسد و بار تحویل داده می‌شود و یا مسافر به مقصد می‌رسد. یک پیامک نهایی برای مشتریان ارسال کنید.
  • دریافت نظرات مشتریان: پس از اتمام درخواست مشتری و رسیدن بار به مقصد از مشتریان خود نظر سنجی کنید و از ایشان بخواهید به شما امتیاز دهند.

علاوه بر موارد گفته شده سامانه پیامکی کاربردهای دیگری نیز برای شرکت‌های حمل و نقل و باربری دارند:

  • معرفی خدمات جدید شرکت‌های حمل و نقل: با استفاده از پنل اس ام اس با کمترین هزینه می‌توانید خدمات جدید شرکت خود را به مشتریان معرفی کرده و آن‌ها مطلع سازید.
  • معرفی شعبه جدید به مشتریان: با تاسیس شعبه‌ی جدید خود می‌توانید پیامک اطلاع رسانی برای احالی آن منطقه ارسال کنید.
  • ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان: در زمان‌های طلایی کسب و کار خودتان می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی مانند ارائه تخفیف و … برای مشتریان ارسال کنید.
  • ارسال پیامک بنا به مناسبت های خاص: اگر در زمان مناسبت‌های خاص تخفیف ویژه در نظر گرفتید می‌توانید با ارسال پیامک به مشتریان اطلاع دهید.
  • اطلاع رسانی خبرهای لحظه آخری: خبرهای لحظه آخری را درسریع‌ترین زمان ممکن به گوش مشتریان برسانید.
  • صرفه جویی در وقت و هزینه خود و مشتریان: با ارسال پیامک به مشتریان هم در وقت خود صرفه جویی می کنید هم مشتریان. همچنین توانسته‌اید با کمترین هزینه خدمات عالی به مشتریان ارائه دهید.

سخن آخر

همانطور که در این مطلب دریافتید بازاریابی پیامکی برای کسب‌وکارهای حمل‌ونقل و باربری تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد. چرا که در این کسب و کارها بیشترین چیزی که برای مشتری اهمیت دارد، منظم بودن و آگاه بودن مشتری از وضعیت است. سامانه پیامکی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به تمام بخش‌ها نظم دهید و مشتری را از تماس‌های مکرر راحت کنید. همین کار ساده می‌تواند جایگاه شما را در بازار رقابت جابه‌جا کند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
📝 مقالات تخصصی بیش از 1000
📮 هدف آموزش بازاریابی پیامکی
📈 ماموریت رونق کسب و کار
⚙️ آموزش +20 ابزار پیامکی