محدودیت ارسال پیامک چه به صورت سیم کارت و چه به صورت پنلی وجود دارد و البته در نوع سیم کارتی محدودیت بیشتری نسبت به نوع پنلی وجود دارد. بنابراین افراد باید برای رهایی از این محدودیت به سراغ پنل یا سرویس ارائه اس ام اس با حجم محدودیت کمتر بروند. همچنین باید بیان داشت که بسته به شرکت ارائه دهنده خدمات، برخی محدودیت کمی دارند و اجازه می‌دهند تا بتوان پیامک انبوهی داشت اما برخی شرکت‌های دیگر محدودیت‌های خاص خود را دارند که باید به این موضوع توجه داشت.

ناگفته نماند که در زمینه سیم کارت شخصی به شدت محدودیتی از سوی اپراتورها ارائه می‌شود و هیچ فردی اجازه ندارد بدون داشتن سرویس پیامک انبوهی ارسال کند. بنابراین نباید تصور کرد با داشتن یک سیم کارت می‌توان هزاران پیام ارسال نمود و در واقع باید سرویسی را در این مبحث فعال نمود. تفاوتی ندارد با اپراتور همکاری دارید یا شرکت مستقل ارائه دهنده چنین خدماتی.

کندو - محدودیت های ارسال پیامک

محدودیت های ارسال پیامک

البته بیشتر صاحبان کسب و کار سعی می‌کنند به سراغ شرکت‌های ارائه دهنده پنل اس ام اس بروند که هزینه کمتر و امکانات بیشتر را در اختیار آنها قرار می‌دهند و محدودیت خاصی را به دنبال نخواهند داشت. مسئله محدودیت موجب ایجاد مشکل برای صاحبان متعدد کسب و کار شده و تنها افراد خاصی را دربرنمی‌گیرد.

آیا سیم کارت شخصی دچار محدودیت پیامک می‌شود؟

هیچ فردی حق ندارد بیش از سطح مشخصی به ارسال پیامک بپردازد و از آنجایی که پیامک تبلیغاتی شامل حجم انبوهی از پیامک می‌شود که بالاتر از سطح موردنظر اپراتورهای گوناگون است. به نوعی باید ارسال پیامک را از مقرون به صرفه‌ترین روش‌های برای صاحبین کسب و کار دانست. با کمک چنین روش موثری افراد می‌توانند پیامک موردنظر را در اختیار تعداد انبوهی از مشتریان قرار دهند. گذشته از آن در بحث قیمت نیز هزینه به مراتب کمتر بوده و افراد نباید پرداخت بزرگی داشته باشند.

انتخاب مسیر درست اجازه خواهد داد تا افراد در کسب و کار خود برای تبلیغ هدفمند باشند و هم بودجه مناسبی ارائه دهند. اگر اپراتوری که به کار گرفته می‌شود مناسب نباشد، نه تنها محدودیتی در کار است، بلکه هزینه هم به مراتب بیشتر خواهد بود. سیم کارت شخصی از جمله روش‌های نادرست ارسال پیامک بوده که افراد نباید از آن بهره گیرند زیرا برای پیامک تبلیغاتی طراحی نشد.

کندو - اشتباهات رایج در تبلیغات پیامکی

بنابراین بهترین روش استفاده از پنل اس ام اس اپراتورهای شرکتی بوده که اجازه می‌دهند تا بتوانید کسب و کار موردنظر خود را داشته باشید. بنابراین باید پاسخ داد که سیم کارت شخصی محدودیتی را به دنبال خواهد داشت از این رو نباید به سراغ چنین روشی رفت. باید بیان داشت که بیشتر شرکت‌ها محدودیتی در ارائه پیامک دارند و افراد به سادگی نمی‌توانند به صورت انبوه پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنند.

بنابراین بهتر است به سراغ شرکت‌هایی با این امکانات مراجعه کنند. این روزها پیامک‌های تبلیغاتی ساده و کم هزینه‌ترین روش برای تبلیغات هستند و همین امر موجب شده تا افراد بسیاری برای کسب و کار خود به سراغ آنها بروند. کسب وکاری که نیاز به رشد داشته و بدون تبلیغات هم نمی‌توان آنها را زنده نگه داشت. بنابراین استفاده از یک روش کارآمد می‌تواند برای یک شرکت نوپا بسیار کارآمد و مقرون به صرفه باشد.

کندو - محدودیت های ارسال پیامک

محدودیت های ارسال پیامک

در حال حاضر اپراتورها اجازه می‌دهند تا روزانه تنها 500 پیامک ارسال کرد و بیش از این حجم مقدور نیست. زیرا باید برای پیامک انبوه به سراغ روش و پنل‌های اس ام اس رفت. 500 پیامک برای انجام تبلیغات کافی نخواهد بود و این حجم نمی‌تواند معرفی کافی برای برندسازی افراد آن هم در زمینه کسب و کارشان باشد.

چنین محدودیتی بیشتر مناسب افرادی است که از کسب و کار کوچک برخوردار هستند و اهداف بزرگی برای گسترش برند خود برنامه‌ریزی نکردند.

ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت شخصی

ارسال پیامک تبلیغاتی امر دشواری نیست اما باید به صورت برنامه‌ریزی شده و هدفمند به سراغ آن رفت. بنابراین نباید این مسئله را یک راه کار ساده تلقی کرد، هرچند برای انجام آن با وجود اپراتورهای ارائه دهنده پنل اس ام اس آسان به حساب آورد. بسیاری از کسانی که دارای کسب و کار هستند بدون داشتن هدف تبلیغات پیامکی خود را انجام می‌دهند و متاسفانه به نتیجه نمی‌رسند. برخی نیز با سیم کارت شخصی خود ارسال پیامک تبلیغاتی را انجام می‌دهند و همانطور که گفته شد در این روش محدودیت تا 500 پیامک در روز است و افراد نمی‌توانند با سیم کارت شخصی بیش از 500 پیامک را در شبانه روز ارسال کنند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
📝 مقالات تخصصی بیش از 1000
📮 هدف آموزش بازاریابی پیامکی
📈 ماموریت رونق کسب و کار
⚙️ آموزش +20 ابزار پیامکی