ارسال و دریافت پیامک، به یکی از ضروریات زندگی هر کاربر تلفن همراهی تبدیل شده است؛ گاهی برخی ارسال‌ها آنقدر اهمیت دارد که کاربران برای یادآوری ارسال آن از آلارم یا زنگ‌های هشدار یادآوری کننده استفاده می‌کنند. امکان ارسال پیامک‌های زمان‌بندی شده در گوشی‌های آیفون این امکان را به کاربران می‌دهد تا ارسال پیامک‌های خود را مدیریت کنند و اس ام اس مورد نظر خود را در تاریخ تعیین شده برای مخاطب مورد نظر ارسال شود. برای انجام این کار می‌توان نصب برخی از اپلیکشین‌های مخصوص سیستم عامل IOS استفاده کرد.

کندو-، آموزش ارسال پیامک زمان‌بندی شده در گوشی‌های آیفون

ارسال پیامک زمان‌بندی شده در گوشی‌های آیفون

برخی پیامک‌ها باید در تاریخ مشخصی ارسال شوند، زودتر از موعد امکانش نیست و دیرتر هم دیگر لطفی ندارد، مثل پیامک تبریک تولد برای دوستان و عزیزان. برای ارسال اس ام اس زمان‌بندی شده در گوشی‌های آیفون می‌توان از برخی اپلیکیشن‌ها کمک گرفت.

کندو-، آموزش ارسال پیامک زمان‌بندی شده در گوشی‌های آیفون

اپلیکیشن Shortcuts

اپلیکیشن Shortcuts

پس از نصب اپلیکیشن Shortcuts از اپ‌استور، شورت‌کاتDelayed Time iMessage را می‌توان در گالری شورت‌کات‌ها و کلیک روی دکمه Get Shortcut دانلود کرد و یک شورت‌کات یا همان میان‌بر به لیست میان‌برها اضافه خواهد شد. سپس در اپلیکیشن Shortcuts روی گزینه Delayed Time iMessage کلیک کرده و اجازه دسترسی به لیست مخاطبان خود را فعال کنید. از لیست باز شده، مخاطب مورد نظر خود را انتخاب کرده و داخل کادر پیام مورد نظر خود را تایپ کنید و در آخر روی گزینه‌ی OK کلیک کنید. در کادر بعدی می‌توانید تاریخ و ساعت مورد نظر را انتخاب کرده و سپس گزینه‌ی OK را انتخاب کنید.
نکته مهم در خصوص ارسال پیام زمان‌بندی شده این است که برای ارسال چنین پیام‌هایی باید اپلیکیشن Shortcuts، در آن لحظه، روی گوشی در حالت اجرا باشد، در غیر این‌صورت پیام در تاریخ و زمان مقرر ارسال نخواهد شد.

کندو-، آموزش ارسال پیامک زمان‌بندی شده در گوشی‌های آیفون

اپلیکیشن Scheduled

اپلیکیشن Scheduled

همان‌طور که از نام این اپلیکیشن مشخص است، می‌توان از آن برای ارسال پیامک زمان‌بندی شده در گوشی‌های آیفون با سیستم IOS استفاده کرد، از مزیت‌های مهم این اپلیکیشن می‌توان به استفاده آسان و راحت از آن اشاره کرد.
اپلیکیشنScheduled را می‌توانید از اپ‌استور دانلود کرده و از طریق آن در برنامه‌های iMessage، فیسبوک، توییتر، واتس‌اپ و ایمیل پیام زمان‌بندی شده پیام رایگان ارسال کنید.
پس از نصب اپلیکیشن روی گزینه Create Message کرده و در قسمت بعدی To whom? از لیست مخاطب‌ها، شماره مورد نظر را انتخاب و در قسمت Your Personal Message متن پیامک مورد نظر خود را تایپ کنید. مرحله‌ی بعدی گزینه‌ی When است که باید تاریخ و زمان مورد نظر را تنظیم و برنامه Schedule Message را انتخاب کنید. پس از تکمیل گزینه‌های مورد نظر، نوتیفیکیشنی به منظور یادآوری ارسال پیامک دریافت خواهید کرد روی آن کلیک کرده و در با انتخاب دکمه Send With مشخص می‌کنید با کدام یک از برنامه‌ها قصد ارسال پیامک را دارید به طور مثال: iMessage ، Whatsapp و اس ام اس مورد نظر طبق زمان‌بندی ارسال خواهد شد.


کلام پایانی

تکنولوژی انجام هر کاری را راحت کرده است، دستگاه‌های تلفن همراه هوشمند، دیگر تنها دستگاهی برای برقراری تماس نیستند و هر روز به قابلیت‌های آن‌ها جهت برقراری ارتباط بین کاربران اضافه می‌شود. ارسال پیامک یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌ها است که کاربران از آن استفاده می‌کنند و با اضافه شدن اپلیکیشن‌های مختلف سعی دارد رضایت مخاطبان را بیش از پیش جلب کند. در حال حاضر، اپلیکیشن‌های ارسال پیامک زمان‌بندی شده در گوشی‌های آیفون به یکی از برنامه‌های پر مخاطب تبدیل شده است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
📝 مقالات تخصصی بیش از 1000
📮 هدف آموزش بازاریابی پیامکی
📈 ماموریت رونق کسب و کار
⚙️ آموزش +20 ابزار پیامکی