شماره اختصاصی 1000

همه چیز درباره خط اختصاصی 1000

خط اختصاصی 1000، یکی از اپراتورهای قدیمی و با تجربه در دنیای وسیع بازاریابی پیامکی است.  خط اختصاصی 1000 متعلق به اپراتور رهیاب رایانه گستر بوده که در سال 1377 تاسیس شده است. اپراتور 1000 که به عنوان قدیمی ترین شرکت ارائه دهنده خدمات پیامک های انبوه شناخته می شود، فعالیت خود را از سال 1384 شروع کرده است. طرفداران و مشترکین این خط اختصاصی، کسانی هستند که صرف نظر از هزینه ارسال پیامک ها، اهمیت زیادی برای سرعت و کیفیت ارسال پیامک های سازمان خود قائل هستند. از این رو بسیاری از سازمان های دولتی و مراکز خصوصی، استفاده از خط اختصاصی 1000 را به سایر خطوط ترجیح می دهند.

اپراتور رهیاب رایانه گستر، به خاطر فعالیت طولانی مدت خود، به عنوان یک اپراتور با تجربه شناخته می شود؛ مطمئنا تجربه زیاد این اپراتور باعث شده است تا خدمات با کیفیتی به مشترکین خود ارائه داده و رضایت آن ها را جلب کند.

همه چیز درباره خط اختصاصی 1000

قابلیت انتخاب شماره دلخواه پس از پیش شماره 1000

تعرفه مناسب و ارزان برای پیامک های ارسالی

سرعت بسیار بالا در ارسال پیامک انبوه

عودت هزینه پیامک های تبلیغاتی نرسیده به مخابرات

یکی از مزایای خط اختصاصی 1000، قابلیت سفارشی سازی خط است. از این رو شرکت ها می توانند ارقام بعد از پیش شماره 1000 را به دلخواه خود از 2 تا 16 رقم انتخاب کرده و در صورتی که شماره خط قبلا خریداری نشده باشد، نسبت به خرید آن اقدام کنند.

برند ها و سازمان های دولتی و خصوصی مشهوری از خط اختصاصی 1000 استفاده می کنند که از بین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد

  1. بانک ها و موسسات مالی و اعتباری
  2. موسسات زیر مجموعه صدا و سیما
  3. سازمان های دولتی
  4. کارخانجات صنعتی و خودرو سازی
  5. باشگاه های ورزشی
  6. و …

ویژگی های خط اختصاصی 1000

  • قابلیت دریافت پیامک از طرف مشتریان
  •  قابلیت گزارش گیری دقیق از عملکرد کمپین ها و پیامک های ارسالی
  • عدم نیاز به تمدید سالانه
  • پایداری و یکنواختی در ارائه سرویس با اپراتور 1000
  • تعرفه مناسب خرید خط رند
  • فعال سازی خط اختصاصی 1000 در عرض 1 روز
  • عدم توانایی ارسال لینک در پیامک تبلیغاتی
  • قابلیت خدماتی کردن خط اختصاصی 1000

ویژگی های خطوط پیامکی 2000

خط اختصاصی 2000، یکی از خطوط محبوب و قدیمی برای اس ام اس مارکتینگ است. خرید خط اختصاصی برای کسب و کار، قابلیت های ویژه زیادی را در اختیار کارفرمایان قرار داده که این ویژگی ها باعث شده‌اند خط اختصاصی 2000 به یکی از بهترین اپراتورهای پیامک تبلیغاتی تبدیل شود. اپراتور 2000 که جزو با کیفیت ترین سرویس های ارائه دهنده ارسال پیامک تبلیغاتی به حساب می آید مشاهده بیشتر

ویژگی های خطوط پیامکی 3000

خط اختصاصی 3000، یکی از بهترین و قدیمی ترین خطوط اختصاصی است. این خط اختصاصی مقرون به صرفه ترین خط برای استفاده در پنل های پیامکی است که بسیاری از شرکت ها و سازمان ها دولتی از آن استفاده می کنند. شرکت مگفا یا مرکز گسترش و فناوری اطلاعات، یکی از اپراتورهای باتجربه ارائه دهنده خدمات ارسال پیامک می باشد مشاهده بیشتر

ویژگی های خطوط پیامکی 021

خط اختصاصی 021، در دسترس ‌ترین خط برای همگان به حساب می ‌آید. خط اختصاصی 021 ، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با خط تلفن ثابت شرکت یا فروشگاه، به مشتریان خود پیامک ارسال کنید. یکی از مزایای استفاده از خط پیامکی ثابت برای کسب و کارها، علاوه بر متناظر بودن شماره پیامک با محل کار، افزایش اعتبار و اعتماد در بین مشتریان است. مشاهده بیشتر

ویژگی های خطوط پیامکی 9000

خط اختصاصی 9000، یکی از به روز ترین و پر طرفدار ترین خطوط اختصاصی به شمار می آید و توانسته است محبوبیت قابلی قبولی در بین استارتاپ ها پیدا کند. همانطور که می دانید یکی از معضلات کسب و کار هایی که از تبلیغات پیامکی استفاده می کنند، ارسال نشدن پیامک تبلیغاتی به بلاک لیست مخابرات با استفاده از خط اختصاصی است مشاهده بیشتر

ویژگی های خطوط پیامکی 9999

اگر شما یک کسب و کار فعال هستید و برای ارسال پیام به مشترکین به واسطه بلک لیست بودن خطوط آنان مشکل دارید، ما به شما خط اختصاصی سامانتل را با پیش شماره ۹۹۹۹ پیشنهاد میدهیم. این سرویس از تمامی اپراتورهای موبایل پشتیبانی کرده و از سرعت ارسال پیام انبوه و تکی بالایی برخوردار است. مشاهده بیشتر

همکاران ما

سوالات متداول
تفاوت خطوط سفارشی و غیر سفارشی در اپراتور 1000 چیست؟
در خطوط سفارشی، خریدار قادر است تا شماره خط پس از پیش شماره 1000 را به دلخواه خود انتخاب کند. اما در خطوط غیر سفارشی اپراتور 1000 این امکان وجود نداشته و شماره های بعد از پیش شماره، به صورت رندم انتخاب می شود. با توجه به این تعریف، تعرفه خطوط سفارشی نسبت به انواع غیر سفارشی، بیشتر است.
آیا می توان در پنل پیامکی کندو با خط اختصاصی پاسخ خودکار ارسال کرد؟
بله! پنل پیامکی کندو این قابلیت را به مشترکین خود می دهد که با استفاده از سرویس منشی، به مشتریان خود پاسخ خودکار ارسال کنند.
معایب خط اختصاصی 1000 چیست؟
تنها ایرادی که می توان به اپراتور 1000 نسبت داد، هزینه تقریبا بالای ارسال پیامک نسبت به سایر اپراتورها است. البته این موضوع با در نظر گرفتن کیفیت ارائه خدمات، قابل چشم پوشی است.
آیا بدون استفاده از پنل های پیامکی می توان از خط اختصاصی استفاده کرد؟
پنل های پیامکی این قابلیت را به مشترکین می دهند که از خط اختصاصی خود استفاده کنند و استفاده از شماره های اختصاصی بدون استفاده از پنل، برای شما امکان پذیر نیست. پنل پیامکی کندو، علاوه بر قابلیت مدیریت خط اختصاصی، قابلیت های دیگری نیز برای برگزاری کمپین های اس ام اس مارکتینگ به مشترکین خود می دهند.
آیا امکان ارسال پیامک به بلاک لیست مخابرات با خط اختصاصی ممکن است؟
بله! اما برای ارسال پیامک به شماره های لیست سیاه مخابرات با خط اختصاصی، ابتدا باید شماره مورد نظر را به خط خدماتی تبدیل کنید.
آیا امکان خرید و استفاده از چند خط اختصاصی به صورت همزمان وجود دارد؟
بله شما می توانید چندین خط اختصاصی خریداری کرده و همه آن ها را با یک پنل پیامکی مدیریت کنید.
آیا خط اختصاصی 1000 به تمدید سالانه نیاز دارد؟
خیر! در حال حاضر تنها اپراتوری که به تمدید سالانه نیاز دادر، خط اختصاصی 2000 است. در صورتی که خط اختصاصی 1000 به تمدید نیاز داشته باشد، اطلاعیه آن به مشترکین این اپراتور ارسال خواهد شد.
فعال سازی خط اختصاصی چند روز زمان می برد؟
در صورتی که خط اختصاصی خود را از پنل پیامک کندو تهیه کنید، خط اختصاصی برند شما نهایتا تا 24 ساعت فعال می شود.
آیا می توان خط اختصاصی که از شرکت دیگری خریداری کردیم به پنل کندو انتقال دهیم؟
بله! در صورتی که از هر سامانه پیامکی دیگری اقدام به خرید خط اختصاصی کرده اید، می توانید به راحتی خط خود را به پنل کندو انتقال داده و از سرویس های مقرون به صرفه این پنل استفاده کنید. برای اینکار کافی است با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.
بستن x جستجو در سایت
فرهنگ و توسعه کندو
راههای ارتباطی با ما:
۰۲۱-۴۲۷۵۰۰۰۰
پست الکترونیکی :
info@candoosms.com

مشاوره تلفنی رایگان

اطلاعات تماس خود را در زیر وارد کنید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .