• نظر شما مناسب‌ترین راهکار برای تبلیغ موسسات و انجمن‌های خیریه چیست؟
  • آیا موسسات و ارگان‌های مردم‌نهاد نیازمند تبلیغ‌اند؟
  • پیامک‌های تبلیغاتی به چه میزان در جذب کمک‌های مردمی برای موسسسات و انجمن‌های خیریه موثر است؟

اگر شما نیز یکی از فعالان حوزۀ و موسسات خیریه باشید، حتماً به دنبال راهکار مناسبی برای جذب کمک‌های مردمی هستید تا به بهترین شیوه ممکن به افراد بی‌بضاعت و ایتام کمک‌رسانی کنید. جالب است بدانید که تبلیغات نیز در زمینه موسسات و ارگان‌های خیریه موثر بوده و عاملی تأثیرگذار محسوب می‌شوند. ما در این مقاله برایتان خواهیم گفت بهترین راهکار برای تبلیغات این قبیل از موسسات چیست؟

کندو-ارسال پیامک انبوه برای موسسه خیریه

ارسال پیامک انبوه برای موسسه خیریه

موسسات و انجمن‌های خیریه چگونه تبلیغ کنند؟

برخی از افراد بر این باور هستند که تبلیغات تنها باید در زمینه مشلغلی که خرید و فروش کالا و خدماتی را دارند، انجام شود. در صورتی که بازاریابی و تبلیغات دنیای گسترده‌ای داشته و شامل تمامی زمینه‌ها می‌شود. البته لازم به ذکر است که تبلیغ برای انجمن و موسسات خیریه نیز اصول خاص خود را دارد. اگر در این زمینه فعال هستید، بهتر است که اصول تبلیغ را بدانید.

در درجۀ اول برای تبلیغ ارگان‌های خیریه و مردم‌نهاد بهتر است که ارزان‌ترین روش تبلیغ را انتخاب کنید. از طرفی تبلیغات شما باید مورد مشاهده قرار گرفته و موثر واقع شود. کاربرد پیامک برای موسسات و انجمن‌های خیریه بسیار مناسب است.

از دیگر روش‌های تبلیغ برای انجمن‌های خیریه، تبلیغ در رسانه‌های عمومی است. این شبکه‌ها بازخورد بالایی داشته و افراد زیادی جذب تبلیغات شما می‌شوند. در ادامه برایتان کاربردهای پیامک تبلیغاتی برای موسسات و انجمن‌های خیریه را شرح می‌دهیم.

کندو- تعرفه ارزان پیامک انبوه برای انجمن خیره

تعرفه ارزان پیامک انبوه برای انجمن خیره

6 کاربرد پیامک برای موسسات و انجمن‌های خیریه

پیامک مارکتینک از جمله روش‌های نوین تبلیغ و بازاریابی بوده که برای جذب مخاطب و خیرین مستعد مناسب و کاربردی است. موارد زیر از جمله کاربردهای مهم پیامک برای موسسات و انجمن‌های محسوب می‌شوند:

  1. قابلیت ارسال پیامک با توجه به موقعیت جغرافیایی

در ارسال پیامک‌های تبلیغاتی این امکان برایتان میسر است که با توجه به جغرافیای خاصی اقدام به ارسال پیامک کنید. به عنوان مثال اگر موسسه خیریه‌ای دارید که در تلاش برای رسیدگی به مشکلات روستاییان خوزستان است، در درجه اول می‌توانید برای مردمان مرکز این استان و مناطق اطراف، پیامک ارسال کنید.

بدون شک در زمینه کمک و امدادرسانی نقدی و غیرنقدی مردم مناطق مجاور، آگاهی بیشتری نسبت به مشکلات حاکم دارند و امکان همکاری و جذب آن‌ها نیز به شدت بالا است.

  1. ارسال پیامک در فواصل مختلف

نیازهای مالی موسسات خیریه و انجمن‌های مردم‌نهاد در برخی از فصول بیشتر از سایر فصل‌ها است. مثلاً موسساتی که برای کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست به دنبال حامی هستتند، در ابتدای پاییز و شروع مدارس به کمک‌های نقدی بیشتری برای خرید تجهیزات و اقلام موردنیاز کودکان هستند.

موسساتی که برای افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب خدماتی ارائه می‌دهند در فصول سرد و زمستان نیازمند یاری بیشتری هستند. با توجه به مثال‌های ذکر شده مهم‌ترین کاربرد پیامک برای موسسات و انجمن‌های خیریه این است که قادر به ارسال پیامک در فواصل و تاریخ‌های مختلف هستند.

کندو- روش صحیح ارسال پیامک تبلیغاتی

روش صحیح ارسال پیامک تبلیغاتی

  1. ارسال پیامک‌های تبلیغاتی در مناسبت‌های مختلف

از دیگر کاربرد تبلیغ پیامکی برای موسسات و انجمن‌های خیریه، ارسال پیامک تبلیغاتی در مناسبت‌های خاص است. از جمله مناسب‌ترین موقیت‌ها برای ارسال پیامک می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ارسال پیامک تبلیغاتی در اعیاد(عید نوروز، عید قربان، عید غدیر)؛
  • ارسال پیامک تبلیغاتی در بازگشایی مدارس؛
  • ارسال پیامک تبلیغاتی در شب‌های قدر و محرم؛
  • ارسال پیامک تبلیغاتی در روز مبعث و سایر موارد دیگر.

برخی از افراد که قصد دارند نذورات خود را به‌جا آورند، با مشاهده پیامک موسسه و انجمن‌های خیریه ممکن است که در این زمینه اقدام کرده و گامی در این راستا بردارند.

  1. امکان جذب خیرین ثابت

خیرین ثابت به افرادی گفته می‌شود که به صورت مداوم با موسسات خیریه و انجمن‌های مردم‌نهاد هماهنگی دارند. شما با توجه به بازخوردهایی که از ارسال پیامک تبلیغاتی دریافت می‌کنید؛ این قبیل از افراد را شناسایی کنید.

مسلماً این افراد در شرایط خاص و ضروری در زمینه خیریه مجدداً با شما همکاری خواهند کرد. بتابراین توصیه ما شناسایی این قبیل از افراد است.

  1. مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش تبلیغ، ارسال پیامک

موسسات خیریه و انجمن‌های فعال در این زمینه، در اکثر مواقع بودجه کافی برای تبلیغات گسترده و پرخرج ندارند. در نتیجه تبلیغات پیامکی برای این موسسات مناسب‌ترین راهکار است. ارسال پیامک تبلیغاتی حتی به صورت انبوه نیز هزینه چندانی نداشته و به راحتی، با وجدان آسوده می‌توانید برای تبلیغ و خبررسانی اقدام کنید.

  1. قابلیت اطلاع‌رسانی با ارسال پیامک

گاهی اوقات در موسسات و انجمن‌های خیریه نیازمند اطلاع‌رسانی و خبررسانی به افراد هستید. در این شرایط ارسال پیامک انبوه یک راهکار مناسب و منطقی است.

جمع‌بندی و سخن پایانی

از همراهی شما عزیزان بسیار خرسندیم و امیدواریم مطالب مهم در زمینه کاربرد پیامک برای موسسات و انجمن‌های خیریه برایتان مفید بوده باشد. اگر دوستان و آشنایانی دارید که در موسسات خیریه مشغول به فعالیت‌اند؛ حتماً این مطلب را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. چنانچه تجربه خاصی در زمینه تبلیغات پیامکی دارید، در ادامه با ما در میان بگذارید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
📝 مقالات تخصصی بیش از 1000
📮 هدف آموزش بازاریابی پیامکی
📈 ماموریت رونق کسب و کار
⚙️ آموزش +20 ابزار پیامکی