در گذشته اکثر مردم خودشان شست و شو فرش را انجام می دادند و اثری از قالیشویی نبود. اما امروزه به دلیل افزایش جمعیت و فرهنگ آپارتمان نشینی، دیگر زمان و حتی فضایی وجود ندارد که فرد بتواند فرش را بشوید. همین مسئله باعث می شود تا مردم شهر های بزرگ همچون تهران برای شستشو فرش، موکت و غیره به دنبال بهترین قالیشویی تهران باشند.شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه میتوان بهترین قالیشویی تهران را پیدا کرد؟ در پاسخ به این سوال باید ذکر کنیم ما تصمیم داریم در این مقاله ۱۰ نمونه از بهترین قالیشویی های تهران را به شما معرفی کنیم.

مطمئنا برای مراجعه به قالیشویی های معرفی شده نیاز به آدرس دقیق خواهید داشت، نگران نباشید زیرا آدرس دقیق 10 قالیشویی را دراختیارتان قرار خواهیم داد. این نکته را در نظر داشته باشید ویژگی های بارزی که یک قالیشویی باید داشته باشد هم در این مقاله ذکر می شود در نتیجه پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات کامل نسبت به بهترین قالیشویی در تهران با ما تا پایان این مقاله در مجله کندو همراه باشید.

بهترین قالیشویی تهران باید چه ویژگی هایی داشته باشد

ویژگی های زیادی وجود دارد که یک قالیشویی باید آن ها را داشته باشد تا بتواند جایی برای خود در لیست بهترین قالیشویی های تهران پیدا کند. مطمئنا داشتن پرسنل حرفه ای، نظم داشتن در زمان تحویل فرش، کیفیت تحویل، رعایت مسائل اخلاقی، استفاده از ماشین ها و ابزار آلات پیشرفته و حتی شستشوی مطابق با موازین شرعی جزو ویژگی های بارز یک قالیشویی به شمار می رود. در کنار تمام این موارد باید به این مسئله اشاره کنیم که تبلیغات نقش زیادی در قرارگیری یک قالیشویی در لیست بهترین قالیشویی تهران ایفا می کند. این روزها اکثر قالیشویی های تهران که توانایی خدمات دهی به مشترکین زیادی را دارند برای اینکه بتوانید درآمد خود را افزایش دهند به سراغ ارسال پیامک در تهران می روند. این مسئله باعث می شود تا در زمان نیاز افراد راحت‌تر به قالیشویی خوب دسترسی پیدا کنند. البته انجام تبلیغات یک سومت است، زیرا بسیاری از قالیشویی ها تبلیغات فراوانی انجام دادند اما نتوانستند نظر مثبت مشتری نسبت به کیفیت و منظم بودن در تحویل را جلب کند.

در مجموع بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است بهترین قالیشویی های تهران در کنار خدمات ویژه به مشتریان خود ارائه می دهند باید در بهترین حالت ممکن با آنها تعامل برقرار کنند. برای مثال زمانی که یک مشتری فرم درخواست تحویل فرش را تکمیل میکند یا قالیشویی تماس میگیرد تا برای شستشو فرش های خود سفارش ایجاد کند، شماره وی در سیستم قالیشویی ثبت می گردد، اولین اقدامی که توسط قالیشویی صورت می پذیرد این است که بعد از تحویل فرش یک پیامک جهت نظرسنجی برای مشتری ارسال شود. در این صورت یک قالیشویی به راحتی میتواند با مشتری ارتباط برقرار کند و  آن را به مشتری بالقوه تبدیل نماید.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم در بسیاری از موارد قالیشویی ها در مناسبت های مختلف برای مشتریان خود پیام ارسال می کنند. برای مثال زمانی که به سال نو نزدیک میشویم بسیاری از قالیشویی ها با ارسال پیامک، ما را ترغیب می کنند تا فرش خود را برای شستشو به آن ها بسپاریم. این نکته را هم در نظر داشته باشید قالیشویی ها در برخی از فصول سال تخفیف هایی را برای مشتریان بالقوه خود در نظر می‌گیرند و خدمات بیشتری را به آنها ارائه می کنند. در مجموع زمانی که تعامل با مشتری برقرار شود و خدمات منحصر به فرد به وی ارائه گردد مطمئناً آن قالیشویی در ذهن مشتری به عنوان بهترین قالیشویی تهران شناخته می شود.

کندو - ویژگی بهترین قالیشویی تهران

ویژگی بهترین قالیشویی تهران

  10 تا از بهترین قالیشویی تهران

در این بخش از مقاله تصمیم داریم شما را با 10 تا از بهترین قالیشویی تهران آشنا کنیم و آدرس هر کدام را در اختیار شما قرار دهیم تا شما بتوانید به ساده ترین شکل ممکن به نزدیک ترین قالیشویی که در لیست بهترین قالیشویی تهران قرار دارد دسترسی داشته باشید.

قالیشویی صدر

اولین قالیشویی که قصد داریم به شما وارد می کنیم قالیشویی صدرا است. توجه داشته باشید این قالیشویی در شمال، غرب، مرکز و جنوب تهران سفارش می پذیرد و نمایندگی های متعددی دارد. در ادامه بهتر است ذکر کنیم دفتر مرکزی قالیشویی صدرا در منطقه ستارخان است. این قالیشویی بهترین خدمات را با کیفیت فوق العاده به مشتریان خود ارائه می کند.  قیمت خدمات این قالیشویی نسبت به رقبای مناسب تر است و در حال حاضر بسیاری از افراد شستشو فرش، موکت و پتو های خود را به قالیشویی صدرا واگذار می کنند اگر شما هم به دنبال یک قالیشویی هستید که خدمات ارزنده به شما ارائه کند یکی از گزینه ها برای شما میتواند قالیشویی صدرا باشد.

کندو - تبلیغات پیامکی برای قالیشویی

قالیشویی نوین

قالیشویی نوین یکی دیگر از قالیشویی هایی است که مشتریکین زیادی دارد و اکثر مشترکین این قالیشویی از خدمات ارزنده آن رضایت دارند. توجه داشته باشید این قالیشویی در منطقه ورامین خدمات میدهد.

قالیشویی گل ابریشم

این قالیشویی یکی از قالیشویی های بسیار قوی در تهران محسوب می شود که در کنار کیفیت عالی در کار، خدمات دیگری را به مشتریان خود ارائه می دهد برای مثال شما میتوانید به سادگی با جستجوی نام این قالیشویی در اینترنت به سایت رسمی آن دسترسی پیدا کنید و سفارش فرش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

کندو - قالیشویی گل ابریشم

قالیشویی گل ابریشم

قالیشویی سه سوت

اگر بخواهیم به یکی از معروفترین قالیشویی ها تهران اشاره کنیم بهتر است به سراغ قالیشویی سه سوت برویم. این قالیشویی به دلیل امکانات و تجهیزات پیشرفته، فضای مناسب و پرسنل حرفه ای تا به امروز خدمات بسیار ارزنده ای را در مناطق مختلف تهران ارائه کرده است. توجه داشته باشید این قالیشویی مناطق شمال تهران، جنوب تهران، شرق تهران، مرکز تهران و غرب تهران را پوشش می دهد. البته باید به این نکته اشاره کنیم دفتر مرکزی این قالیشویی در  تهران ، خیابان آذربایجان ، نرسیده به رودکی ، مرکز خرید فجر ، طبقه  زیر همکف ، واحد 11 واقع شده است.

کارخانه قالیشویی ایرانیان

 در این بخش از محتوا تصمیم داریم یک قالیشویی به شما معرفی کنیم که خدمات شستشو فرش،موکت، پتو و غیره را در مناطقی همچون نارمک، بلوار دریا، شرق تهران و شهرک غرب ارائه می کند. این نکته را در نظر داشته باشید تعرفه قالیشویی ایرانیان نسبتا مناسب می باشد. اگر میخواهید از آدرس دقیق این قالیشویی مطلع شوید بهتر است ذکر کنیم دفتر مرکزی این قالیشویی در کمربندی بومهن به سمت رودهن ، قبل از پمپ بنزین کوثر واقع شده است. 

کارخانه قالیشویی اندرزگو

قالیشویی اندرزگو هم جزو بهترین قالیشویی تهران محسوب می شود، این قالیشویی آپشن های رایگان برای مشتریان خود در نظر می گیرد برای مثال اگر شما سفارش شستشو فرش و پتو را به این قالیشویی واگذار کنید. هزینه شستشو پتو را از شما دریافت نمی کند. دفتر مرکزی این قالیشویی در اندرزگو ، خیابان سلیمی شمالی است اما مناطقی همچون  فرمانیه، جردن، الهیه، سعادت آباد و نیاوران را پوشش می دهد.

کارخانه قالیشویی سارگل

یکی از قالیشویی های است که مشترکین زیادی دارد و خدماتی همچون شستشو فرش دستبافت و ابریشم، شستشو فرش ماشینی، ترمیم و رفو فرش، شستشو مبلمان و شستشو خوشخواب را به مشتریان خود ارائه می کند. این قالیشویی در (آزادی/ جیحون/کمیل) می باشد.

کندو - کارخانه قالیشویی سارگل

کارخانه قالیشویی سارگل

قالیشویی 110 رجبی

قالیشویی 110 رجبی یکی از قالیشویی هایی است که درصد زیادی از مشتریان آن از خدماتی که دریافت می کنند رضایت دارند. این قالیشویی به جدیدترین تجهیزات قالیشویی مجهز می باشد خدمات مختلف همچو شستشو فرش، موکت، پتو، مبلمان و غیره را به مشتریان خود ارائه میکند.

قالیشویی آویسا

این قالیشویی متخصص در شستشوی فرشهای ماشینی، دستباف ،اعلا ،تبریز ،موکت ،پتو می باشد و خدماتی همچون رفع سوختگی، رفوکاری ، ریشه زنی، شیرازه زنی، تکه دوزی ،پرداخت را به مشتریان خود ارائه می کند. به همین دلیل نام این قالیشویی هم در لیست بهترین قالیشویی های تهران قرار داده شده است. در ادامه بهتر است ذکر کنیم اگر نیاز دارید یک تیم حرفه ای شستشو مبل، خوشخواب، صندلی، صندلی ماشین، تابلو فرش و غیره را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب انجام دهد مطمئنا باید به سراغ قالیشویی آویسا بروید.

قالیشویی رویال

مخاطبینی که در در شهر قدس زندگی میکنند میتوانند برای شستشو فرش، مبل، خوشخواب، پتو و غیره به قالیشویی رویال مراجعه کنند. توجه داشته باشید این قالیشویی تعطیلی ندارد و به صورت 24 ساعت در شبانه روز در تمام روزهای هفته حتی روز های تعطیل آماده خدمات دهی به شما می باشد. در ادامه بهتر است ذکر کنیم شستشو تمامی لوازم توسط این قالیشویی با دستگاه تمام اتوماتیک انجام می شود.

5 نمونه پیامک تبلیغاتی که قالیشویی ها ارسال می کنند

 در این بخش از محتوا تصمیم داریم 5 نمونه از پیامک های تبلیغاتی که توسط بهترین قالیشویی تهران برای مشتریان ارسال گردید را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه مقاله ما را همراهی کنید.

پیامک ارسال شده توسط قالیشویی خلاق

آدرس بده بیام سراغت!

شستشو فرش،خوشخواب، پتو و غیره

قالیشویی رویال

09120000000000

پیامک مربوط به مناسبت خاص قالیشویی

سلام حسن

اگه میخوای عید فرش تمیز داشته باشی بهم زنگ بزن

قالیشویی اندرزگو

09120000000000

پیامک جهت ارائه خدمات آنلاین قالیشویی

قالیشویی شالین، با سفارش آنلاین، سرویس رایگان و ضمانت کتبی!

اصلا نگران نباش برای ثبت سفارش فقط کافیه وارد لینک زیر شی، مابقیش با ما

www. ———– .ir

پیامک مربوط به نظرسنجی قالیشویی

آیا از خدمات قالیشویی 110 رجبی راضی بوده اید؟

1-بله   2-خیر

پیامک قالیشویی مربوط به تخفیف

25٪ تخفیف قالیشویی قالیشویی گل ابریشم فقط تا ساعت 18 امروز .

با نشان دادن این پیامک از 25٪ تخفیف ویژه ما برخوردار شوید.

پیامک قالیشویی مربوط به تخفیف

پیامک قالیشویی مربوط به تخفیف

سخن آخر

مطمئنا تا قبل از مطالعه این مقاله اطلاعات دقیقی در مورد بهترین قالیشویی تهران در اختیار نداشته اند اما در حال حاضر با ۱۰ نمونه از بهترین قالیشویی هایی که در تهران فعالیت قوی دارند آشنا شده اید. این نکته را هم در نظر داشته باشید ما در این مقاله ویژگی های مهم و برجسته که یک قالیشویی باید داشته باشد تا در دسته بهترین قالیشویی های تهران قرار بگیرد را ذکر کرده ایم و در ادامه 5 نمونه از پیامک های تبلیغاتی که توسط بهترین قالیشویی تهران برای مشتریان ارسال گردیده است را هم در اختیار شما قرار دادیم. در نهایت امیدواریم محتویات موجود در این مقاله بتواند به شما کمک شایانی کند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای
📝 مقالات تخصصی بیش از 1000
📮 هدف آموزش بازاریابی پیامکی
📈 ماموریت رونق کسب و کار
⚙️ آموزش +20 ابزار پیامکی