بهترین داروخانه‌های تبریز در کجا قرار دارند؟ چه ویژگی‌های برجسته‌ای دارند که در لیست بهترین داروخانه‌ها قرار گرفته‌اند؟ همان‌طور که می‌دانید، تبریز یکی از شهرهای شلوغ و پرجمعیت کشور ماست. به همین دلیل ممکن است نسبت به سایر شهرها و شهرستان‌ها، تعداد بیماران بیشتری داشته باشد و شاید به همین دلیل است که در تبریز داروخانه‌های زیادی تاسیس شده‌اند.

مطمئنا برای همه ما پیش می‌آید که در طول سال برای تهیه لوازم بهداشتی و دارویی به داروخانه‌ها مراجعه کنیم، به همین علت خوب است که بهترین داروخانه‌های شهر خود را بشناسیم تا به هنگام نیاز بتوانیم با خیالی آسوده به آن‌ها مراجعه کنیم.

حال شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چگونه می‌توانیم بهترین داروخانه را بشناسیم؟

یکی از راه‌های شناخت بهترین داروخانه در تبریز تبلیغات آن داروخانه است.

شاید شما هم مانند بسیاری از افراد فکر کنید که برای برخی از مشاغل نیازی به تبلیغ نیست و مشتریان همیشگی برای چنین کسب‌وکارهایی وجود دارد. اما باید گفت این طرز تفکر همیشه درست نیست. بسیاری از داروخانه‌ها در شهر تبریز توانسته‌اند با تبلیغات مناسب با مشتریان خود تعامل برقرار کنند و با ارسال پیامک‌های مختلف نظر مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کنند و نام خود را در لیست بهترین داروخانه‌ها قرار دهند.

همانطور که گفتیم هر فردی در طول زندگی برای تأمین نیاز‌های دارویی و بهداشتی به داروخانه مراجعه می‌کند؛ به همین دلیل ممکن است خیلی از افراد به دنبال بهترین داروخانه در تبریز باشند. ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی 10 تا از بهترین داروخانه‌‌های تبریز بپردازیم و لیستی از آدرس، تلفن و مشخصات این داروخانه‌ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

کندو - بهترین داروخانه‌های تبریز

بهترین داروخانه‌های تبریز

بهترین داروخانه‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟

اولین و مهم‌ترین ویژگی بهترین داروخانه‌ها در تبریز پرسنلی هستند که در داروخانه مشغول به کار هستند.  بهترین داروخانه‌ها پرسنلی را استخدام می‌کنند که آموزش‌های لازم را دیده باشند و دارای مدرک معتبر باشند. این موضوع از این جهت مهم است که باید مطابق با درخواست فرد یا لیست دارو‌های او، خدمات را ارائه دهند. در اصل مهمترین ویژگی بهترین داروخانه تهران، تحویل دارو است که باید با نظم و قانون خاصی و به درستی انجام شود انجام شود. همانطور که در مقدمه هم به آن اشاره کردیم بهترین داروخانه‌ها در تبریز از تبلیغات پیامکی برای معرفی خدمات خود استفاده می‌کنند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با کاربردهای بیشتر پنل پیامکی در داروخانه‌ها آشنا شویم.

استفاده از بازاریابی پیامکی با توجه به نوع مشاغل، خدمات و کسب‌وکار می‌تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد. برخی از این کاربردها برای همه مشاغل مشترک بوده؛ اما برخی دیگر صرفا برای خدمات و مشاغل خاصی کاربرد دارد.
تبلیغات
اولین کاربرد استفاده از پیامک، ارسال پیام‌های تبلیغاتی است که برای کلیه مشاغل و کسب‌وکارهای کاربرد دارد. داروخانه‌ها نیز می‌توانند ساعت کاری و آدرس خود را با توجه به شهر یا منطقه برای مشتریان ارسال کنند.

کندو - ارسال اس ام اس در تبریز

ایجاد تعامل با مشتریان
یکی دیگر از کاربردهای پنل پیامکی، امکان برقراری رابطه‌ای سازنده بین خود و مشتریان است. با این که این کاربرد می‌تواند در بیشتر مشاغل بسیار کارآمد و مفید باشد، اما کاربرد آن در داروخانه‌ها بیشتر از سایر مشاغل است، زیرا مشتریان داروخانه‌ها افرادی هستند که برای داروهای خود نیاز به مشاوره نیز دارند.
ارسال پیام‌های ارزشمند
با فعال سازی پنل ارسال پیامک انبوه می‌توانید اطلاعات ارزشمندی را در خصوص انواع دارو یا برخی از محصولات برای مشتریان خود ارسال کنید. این امر باعث می‌شود مشتریان ابتدا در مورد آن دارو اطلاعات مفیدی به دست آورند و سپس اقدام به خرید کنند.
ارسال پیامک به بلک لیست‌ها
راه‌اندازی پنل ارسال اس ام اس انبوه این امکان را در اختیار مشاغل و کسب و کارها قرار می‌دهد برای آن دسته از مشترکینی که سرویس ارسال پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند پیامک ارسال کنید.
امکان مشاوره با مشتریان
زمان آن رسیده است که مشاغل بتوانند به صورت چند وجهی کاربرد داشته باشند، یکی از کاربردهای پنل اس ام اس این است که امکان تعامل دارد و مشتریان می‌توانند با صاحبین مشاغل در ارتباط باشند، از این رو در روشی خلاقانه داروخانه‌ها می‌توانند جهت مشاوره با مشتریان خود در ارتباط باشند
اطلاع‌رسانی‌های مهم برای بیماران خاص
از آن‌جایی که پنل ارسال اس ام اس می‌تواند پیامک‌های هشدار یا اعلانات را برای برای افرادی که در لیست سیاه وجود دارند، ارسال کند. داروخانه‌ها می‌توانند برای مشتریان و بیماران خاص در خصوص موجود شدن داروهای مهم به آنان اطلاع‌رسانی کنند.

 

کندو - ویژگی بهترین داروخانه های تبریز

ویژگی بهترین داروخانه های تبریز

معرفی 10تا از بهترین داروخانه‌های تبریز

داروخانه، محلی برای فروش دارو می‌باشد که زیر نظر دکتر داروساز فعالیت می‌کند. در تمامی داروخانه‌ها باید همیشه دکتر داروساز در آنجا حضور داشته باشد تا بتواند براساس نسخه، دارو و نحوه مصرف آن را بیمار ارائه دهد. داروخانه‌ها هم به صورت روزانه و هم شبانه روزی فعالیت دارند.

در این بخش از مطلب قرار است به معرفی 10 تا از بهترین داروخانه‌های تبریز بپردازیم. سعی کردیم آدرس و شماره تلفن هریک را برای شما عزیزان قرار دهیم تا با توجه به موقیت مکانی خود بتوانید به در دسترس‌ترین داروخانه مراجعه نمایید.

داروخانه دکتر جمالی

آدرس: تبریز، خیابان پاستور جدید

شماره تماس: 04133379186

داروخانه دکتر بقایی

آدرس: تبریز، چهارراه آبرسان، روبروی بانک آینده

شماره تماس: 04133354403

داروخانه باختر

آدرس: تبریز، چهارراه منصور به سمت چهارراه آبرسان، روبروی خانه فرهنگ

شماره تماس: 04133346986

داروخانه انصافی

آدرس: تبریز، خیابان امام

شماره تماس: 04133362086

داروخانه امیرکبیر

آدرس: تبریز، سه راه گلگشت، کلینیک گلگشت، طبقه همکف

شماره تماس: 04133377344

کندو - داروخانه ارسطو تبریز

داروخانه ارسطو تبریز

داروخانه ارسطو

آدرس: تبریز، ولیعصر، فلکه همافر، خیابان فروغی

شماره تماس: 04133309314

داروخانه آفتاب

آدرس: تبریز، ولیعصر، بین فلکه شریعتی و فلکه بازار

شماره تماس: 04133304470

داروخانه سپید

آدرس: تبریز، 17 شهریور جدید، نرسیده به چهارراه 17 شهریور، روبروی بانک ملی

شماره تماس: 04135565253

داروخانه سپهر

آدرس: تبریز، خیابان آزادی، نبش گلگشت، ساختمان آزادی، طبقه 1

شماره تماس: 04133369001

داروخانه زهتابی

آدرس: تبریز، کوی ولیعصر، نرسیده به چهارراه راضی

شماره تماس: 04133311009

کندو - داروخانه زهتابی تبریز

داروخانه زهتابی تبریز

5 نمونه پیامک تبلیغاتی برای تبلیغات داروخانه‌ها

بازاریابی پیامکی یکی از راه‌های نوین و محبوب بین روش‌های بازاریابی است. بازاریابی پیامکی علاوه بر مقرون به صرفه بودن بازده بسیار بالایی برای تمام کسب‌وکار از جمله داروخانه‌ها دارد که در این مطلب به تعدادی از کاربردهای آن اشاره کردیم. استفاده از بازاریابی پیامکی با توجه به نوع مشاغل، خدمات و کسب‌وکار می‌تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد.

داروخانه‌ها با استفاده از سرویس‌های پیامکی و پنل اس ام اس ارتباط خود را با مشتریان حفظ کرده و رضایت‌مندی و اعتماد آن‌ها را نسبت به خود افزایش می‌دهند.

معمولا افراد وقتی از خدمات داروخانه‌ای راضی باشند ترجیح می‌دهند همیشه از همان داروخانه داروهای خود را تهیه کنند. زمانی که فردی به داروخانه شما مراجعه کرده و دارویی را تقاضا می‌کند که در داروخانه موجود نیست، می‌توانید نام و شماره تلفن فرد را ذخیره کرده و زمانی که دارو مورد نظر موجود شد به افرادی که متقاضی این دارو بوده‌اند پیامک ارسال کنید. این کار باعث می شود که نام داروخانه و مرکز دارویی شما همیشه در ذهن بیمار زنده بماند و شما را به دیگران نیز معرفی کند.

با سلام

جناب آقای آزادی

مصرف به موقع داروها موجب بهبودی هر چه زودتر شما می‌شود.

در مصرف داروهایتان دقت کنید.

داروخانه …

آدرس: …

شماره تماس: …

.

داروخانه …

فروش انواع دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی تایید شده

آدرس: …

شماره تماس: …

.

انواع داروهای ایرانی و خارجی، مکمل‌های غذایی و داروهای تک نسخه

در داروخانه …

آدرس:

شماره تماس: …

.

با سلام رضای عزیز

داروهای اورژانسی خود را از ما بخواهید.

داروخانه دکتر …

آدرس:

شماره تماس جهت مشاوره: …

.

ویزیت و مشاوره رایگان پوستی

در داروخانه …

آدرس: …

شماره تماس: …

سخن پایانی

در این مطلب با ویژگی‌های بهترین داروخانه‌های تبریز و بهترین آن‌ها آشنا شدید. ما هم سعی کردیم آدرس و شماره تلفن آن‌ها را برای دسترسی آسان‌تر در اختیار شما قرار دهیم.

همانطور که گفتیم یکی از بهترین راه‌های تبلیغاتی برای داروخانه‌ها، بهره بردن از پنل‌های پیامکی است. چرا که سریع‌ترین راه اطلاع رسانی ارسال پیامک است و پس از ارسال پیامک در همان لحظه به دست مخاطب رسیده و به شبکه‌های ایتنرنت وابسته نیست و همچنین امروزه بیشتر افراد به یک گوشی موبایل ساده که بتوانند پیامک‌های خود را از طریق آن دریافت کنند دسترسی دارند.

به نظر شما بهترین داروخانه‌ در تبریز کدام است؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
📝 مقالات تخصصی بیش از 1000
📮 هدف آموزش بازاریابی پیامکی
📈 ماموریت رونق کسب و کار
⚙️ آموزش +20 ابزار پیامکی