داشتن پنل پیامک کوتاه برای هر صنفی، امری ضروری است و صد البته در میان وکلای دادگستری هم این نیاز بسیار احساس می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم به حوزه‌ی وکلای دادگستری و بازاریابی و اطلاع رسانی پیامکی نگاهی داشته باشیم. پس اگر شما هم یک وکیل کار درست هستید که به دنبال تبلیغات و گسترش فعالیت خود هستید. این مقاله را حتما مطالعه کنید.

چرا وکلا نیازمند تبلیغات هستند؟

در دنیای امروز که همه دچار مشکلات جدی در زندگی و کار خود هستند. هر خانواده‌ای نیازمند یک مشاور حقوقی و وکیل در کنار خود است تا بتواند از مشکلات احتمالی پیشگیری کنند و یا مسائل حقوقی به وجود آمده را حل نمایند. پس حالا که نقش وکیل این همه در زندگی ما جدی شده است، بهترین زمان برای تبلیغات وکلاست.

البته این را هم ذکر کنیم که این نیاز کاملاً دو طرفه است چرا که بسیاری از افراد نیز به دنبال وکلایی حاذق هستند، اما نمی‌دانند دقیقا به کجا مراجعه کنند.

تبلیغات پیامکی بهترین روش برای وکلا

همان طور که در جریان هستید، رشته وکالت شاخه‌های متعددی دارد. برخی از وکلا توانایی این را دارند، که در چند شاخه‌ی مختلف فعالیت داشته باشند. گاهی اوقات هم چندین وکیل دور هم جمع می‌شوند، تا یک دفتر حقوقی تاسیس کنند و سعی دارند که تمامی شاخه‌های حقوقی را در دفتر خود بگنجانند. خب در چنین مواقعی نیاز داریم که یک تبلیغ هماهنگ و یکپارچه داشته باشیم. در نتیجه تبلیغات پیامکی برای ما بهترین راه حل خواهد بود.

در ادامه‌ی مقاله می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که تبلیغات پیامکی چه مزایایی برای وکلای عزیز خواهد داشت.

کندو - تبلیغات پیامکی بهترین روش برای وکلا

تبلیغات پیامکی بهترین روش برای وکلا

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

دفترهای وکالتی قادر خواهند بود، از طریق بانک‌های اطلاعاتی که سامانه‌های پیامک کوتاه در اختیار آنها می‌گذارند، به قشرهای مختلف جامعه جهت همکاری پیامک ارسال کنند. بانک اطلاعاتی به صورت ریز و جزئی افراد و اصناف مختلفی را به شما جهت ارسال پیامک پیشنهاد خواهد داد. برای مثال کارخانه‌ها، خانم‌های متاهل، شرکتهای بیمه، مدارس و … .

ارسال پیامک اطلاع رسانی به موکلان خود

شما می‌توانید با ارسال پیامک، نتیجه‌ی دادگاه، یادآوری تاریخ جلسات و دادگاه‌ها، مدارکی که برای پرونده نیاز دارید و … را از موکلان خود بخواهید.

ارسال پیامک تبریک

می‌توان از طریق پیامک روز تولد، سالگرد تاسیس شرکت، برنده شدن در پرونده جاری و … را تبریک بگویید.

همچنین این پیام‌های تبریک می‌تواند شامل اعیاد یا مناسبت‌های خاص تقویمی باشد.

تعیین ملاقات از طریق پیامک

شما از طریق پیامک دو طرفه قادر خواهید بود که زمان ملاقات را از طریق پیامک هماهنگ کنید. به طور مثال اگر روز شنبه ساعت 17 امکان ملاقات حضوری در دفتر ما را دارید، عدد 1 را ارسال کنید. با ارسال و یا عدم ارسال عدد شما می‌توانید پیگیری خود را انجام دهید. نکته‌ی مثبت این روند اینگونه است که دیگر نیازی نیست شما با موکل خود تماس بگیرید و یا پاسخگوی تماس او باشید. و در زمانی که برای دو طرف صرف می‌شود هم، صرفه جویی کرده‌اید.

کندو - تعیین ملاقات از طریق پیامک

تعیین ملاقات از طریق پیامک

ارسال مشخصات پرونده از طریق پیامک

همچنین قادر خواهید بود که از طریق ارسال پیام، شماره کلاسه و سایر مشخصات پرونده را برای موکل خود ارسال کنید تا از طریق اینترنت بتواند هر وقت که نیاز بود روند پرونده خود را در سایت رسمی دادگستری دنبال کند.

ارسال پیامک اطلاع رسانی جمعی

همیشه قرار نیست از طریق تبلیغات فقط جذب مشتری کرد. شما می‌توانید با ارسال پیامک انبوه در کنار تبلیغات خود مواردی را نیز اطلاع رسانی کنید. برای مثال به موارد زیر توجه کنید:

  • شهروند عزیز شما می‎‌توانید قرار دادهای تجاری را طوری تنظیم کنید که در صورت به هم خوردن آن، نه تنها کمترین ضرر متوجه شما شود، بلکه از طرف مقابل خسارت هم دریافت کنید.
  • خانم محترم و عزیز یادتان باشد که پس از ازدواج نیمی از اموال قانوناً برای شماست. فقط یادتان باشد مواردی را در عقدنامه باید مشخص کنید.
  • و …

در واقع شما به عنوان یک حقوق دان می‌توانید از طریق ارسال اس ام اس برخی از حق و حقوقی که عامه‌ی مردم از آنها بی خبر هستند، را عنوان کنید. در این صورت هم تبلیغات خود را داشته‌اید و هم نشان داده‌اید که به عنوان یک وکیل دلسوز در جهت کسب و ارتقای فرهنگ عمومی هم قدم برداشته‌اید.

کندو - ارسال پیامک اطلاع رسانی جمعی

ارسال پیامک اطلاع رسانی جمعی

سخن آخر

شما وکیل محترم هم مانند تمامی حوزه‌های شغلی دیگر نیاز دارید که تبلیغات داشته باشید. اما تبلیغاتی که کم هزینه باشد و در عین حال بیشترین درآمد را در حوزه‌ی کاری برای شما به ارمغان آورد. تبلیغات پیامکی یکی از آسان‌ترین و اقتصادی‌ترین فعالیتی است که شما می‌توانید آن را تجربه کنید. برای خرید بسته های پیامکی کندو میتوانید به صفحه تعرفه پیامک مراجعه کنید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
📝 مقالات تخصصی بیش از 1000
📮 هدف آموزش بازاریابی پیامکی
📈 ماموریت رونق کسب و کار
⚙️ آموزش +20 ابزار پیامکی